Ed Sheeran - Way To Break My Heart

(feat. Skrillex)

 

1400x14adasdasd00bb.jpg

 
 

https://www.youtube.com/watch?v=maLJbH4KyVU

 
 
妳離開我的那一刻
就是讓我心碎的方式
 
 
 
歌手: Ed Sheeran (feat. Skrillex)
歌曲: Way To Break Your Heart
專輯: No.6 Collaborations Project
發行日期:  2019.07.12
 
 
 
 
作詞: Ed Sheeran/Steve Mac & Skrillex 
作曲 : Ed Sheeran/Steve Mac & Sonny Moore
 
 
 
 
Star sign, Gemini
最真摯的星座 雙子座
Brown eyes, fair hair in the light
棕色眼眸 燈光下明豔動人的金髮
We called time last night
昨晚的我們決定不再見面了
And I can't stop thinkin’ 'bout her
但我卻無法停止對她的思念
 
And her lips upon mine
她的唇緊貼上我的唇
So soft, feelings I don't know the name of
如此柔軟 讓我甚至想不起她的什麼名字
Under the clothes we take off
在我們裸裎相見的底下
Used to be two hearts in love
也曾經是兩顆彼此相愛的心
 
 
Oh, why, oh why am I alone?
噢為什麼 為什麼我會如此寂寞
Did I, did I do something wrong?
是我 是我做錯了什麼嗎?
Am I the reason, oh yeah, you found someone else?
是我的問題嗎? 還是妳已找到其他取代我的人了?
So tell me, girl
請告訴我吧 親愛的
 
 
How can I live without love?
我怎能活在沒有妳愛我的世界
How can I be what you want?
我要怎麼做才能成為妳要的樣子
’Cause when the morning comes around
因為當清晨的太陽升起時
You're still gone and I'll say
妳還是走了 可是我想要對妳說
How can I see through the dark?
我怎麼樣才能在黑暗中看透所有
All I can do is wonder where you are
我能做的就是想知道你在哪裡
Are you happy in someone else's arms?
妳在別人的擁抱裡過得幸福嗎?
Well, that's the way to break my heart
如果是的話 那這就是讓我心碎的方式
 
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That’s the way to break my
這就是讓我心碎的
 
First love never dies
初戀永不消逝
Guess I’ll see you in another life
我想我會在來生中與妳相遇
12 years down the line
即便在12年後回頭看
There's just one thing I remember
我也依然只記得與妳相戀這件事
 
 
Her lips upon mine
她的唇緊貼上我的唇
So soft, feelings I don't know the name of
如此柔軟 讓我甚至想不起她的什麼名字
Under the clothes we take off
在我們裸裎相見的底下
Used to be two hearts in love
也曾經是兩顆彼此相愛的心
 
 
Oh, why, oh why am I alone?
噢為什麼 為什麼我會如此寂寞
Did I, did I do something wrong?
是我 是我做錯了什麼嗎?
Am I the reason, oh yeah, you found someone else?
是我的問題嗎? 還是你已找到其他取代我的人了?
So tell me, girl
請告訴我吧 親愛的
 
How can I live without love?
我怎能活在沒有妳愛我的世界
How can I be what you want?
我要怎麼做才能成為妳要的樣子
’Cause when the morning comes around
因為當清晨的太陽升起時
You're still gone and I'll say
妳還是走了 可是我想要對妳說
How can I see through the dark?
我怎麼樣才能在黑暗中看透所有
All I can do is wonder where you are
我能做的就是想知道你在哪裡
Are you happy in someone else's arms?
妳在別人的擁抱裡過得幸福嗎?
Well, that's the way to break my heart
如果是的話 那這就是讓我心碎的方式
 
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That's the way to break my heart
這就是讓我心碎的方式
That’s the way to break my
這就是讓我心碎的
 
That's the (x3)
那就是
Did I, did I?
我有嗎? 我心碎了嗎?
That's the That's the
那就是 那就是
That's the way to break my
那就是讓我心碎的方式
 
 
 
 
 
同專輯歌曲:
 
 
 
 
歌詞翻譯:紫色菠蘿
若有錯誤 歡迎告知 謝謝
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 紫色菠蘿 的頭像
    紫色菠蘿

    紫色菠蘿的部落格

    紫色菠蘿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()