Ed Sheeran - South of the Border

(feat. Camila Cabello & Cardi B)

 

1400x14adasdasd00bb.jpg 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=q07RanslaGM

 

 

 

歌曲: South of the Border
歌手: Ed Sheeran feat. Camila Cabello & Cardi B
專輯: No.6 Collaborations Project
發行日期: 2019.07.12
 
 
 
 
作詞 : Pardison Fontaine, Steve Mac, Fred Gibson, Camila Cabello, Cardi B & Ed Sheeran
作曲 : Ed Sheeran/Steve Mac/Camila Cabello/Fred Gibson/Belcalis Almanzar/Jordan Thorpe
 
 
 
 
 
 
She got the mm brown eyes
她擁有一雙棕色眼眸 
caramel thighs, long hair, no wedding ring, hey
曬成蜜色的大腿和一頭飄逸長髮 手指上卻無結婚戒指
I saw you lookin' from across the way and now I really wanna know your name
看見妳往對面的方向望過來 現在的我真的很想知道妳叫什麼名字 
She got the mm white dress, but when she's wearing less
她身穿一襲白色長裙 若哪天她打扮更加明豔動人時
Man, you know that she drives me crazy
天啊 她會令我感覺多麼的瘋狂
The mm brown eyes, beautiful smile
那棕色眼眸和美麗的笑容
You know I love watching you do your thing
妳知道我就是喜歡看著妳的一舉一動
I love her hips, curves, lips say the words
我喜歡她豐滿的翹臀 完美的曲線 好似訴說著
"Te amo mami, te amo mami"
我愛妳 我愛妳
I kiss her, this love is like a dream
我吻著她 這份愛就像是一場夢
 
So join me in this bed that I'm in
所以今晚與我同床共枕吧
Push up on me and sweat darling
和我激情纏綿直至妳香汗淋漓 親愛的
So I'm gonna put my time in
我要把我的時間全付諸於此
I won't stop until the angels sing
直到天使歌唱的那一刻都不會停止
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
 
He got the mm green eyes, givin' me signs that he really wants to know my name, hey
他那雙綠色眼眸 暗示著他真的很想知道我的名字
I saw you lookin' from across the way and suddenly I'm glad I came, I
我看見你往對面望過來 此刻我真的很高興我就站在這裡
Ven para acá, Quiero bailar, toma mi mano
打起精神來抓住我的手 此刻我想跳舞
Quiero sentir tu cuerpo en mí, estás temblando
我想要感受你的身體情不自禁地顫抖
Mm green eyes, taking your time
綠色眼眸啊 慢慢來你會發現
knowing that we'll never be the same
我們已徹底沉淪於彼此的愛當中
 
I love his lips 'cause he says the words
我喜歡他帥氣的雙唇 只因他對我說了
"Te amo mami, te amo mami"
我愛你 我愛你
Don't wake up, this love is like a dream
不要醒來 這份愛就像一場夢
 
So join me in this bed that I'm in
所以今晚與我同床共枕吧
Push up on me and sweat darling
和我激情纏綿直至你香汗淋漓 親愛的
So I'm gonna put my time in
我要把我的時間全付諸於此
I won't stop until the angels sing
直到天使歌唱的那一刻都不會停止
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me (Rrrr)
和我一起到南方邊境的國度吧
 
Flawless diamonds
完美無瑕的鑽石
In a green field near Buenos Aires
在布宜諾斯艾利斯附近的綠色田野中
Until the sun's rising
直至太陽升起
We won't stop until the angels sing
直至天使歌唱的那一刻都不會停止
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
 
(Bardi)
You never live till you risk your life
你若不嘗試冒險 就失去了活著的意義
You wanna shine, you gotta get more ice
你想要活出精采的人生 就得吃點苦頭
Am I your lover or I'm just your vice?
我是你的情人還是只是你的備胎
A little crazy but I'm just your type (Okurr)
有一點瘋狂 但我正好就合你的口味
You want the lips and the curves, need the whips and the furs
你想要我迷人的雙唇和曲線 需要我陪你玩激情放蕩的遊戲
And the diamonds I prefer 
我喜愛的閃亮鑽石 
And my closet his and hers (Aye)
還有我衣櫥裡所有的衣服
He want the little mamacita margarita
他甚至想要火辣性感的姑娘
I think that Ed got a little jungle fever (Aye)
我想紅髮艾德得了叢林熱了
You are more than (You are more than)
看來你不是個 (看來你不是個)
Something boring (Something boring)
無趣的男人啊 (無趣的男人啊)
Legs open, tongue out, Michael Jordan, ugh
張開雙腿 激情喇舌 像邁克爾 ·喬丹一樣熱舞
Go exploring, something foreign (Skrrt skrrt)
去探索些異國風情吧
Bust it up a rain forest it be pouring yeah
享受這份激情四射的感情  yeah
Yeah, kiss me like you need me, rub me like a genie
熱切地親吻我 溫柔地愛撫我
Pull up to my spot in Lamborghini
去開你的藍寶堅尼來到我家
'Cause you gotta see me, never leave me.
因為你得注視著我 而且不准離開我
You got a girl that can finally do it all
你終於找到能為你做出一切的女孩
Drop an album, drop a baby, but I never drop the ball (Ugh)
支持你發張專輯 為你生個孩子 但絕對不會犯大錯讓你失望
 
So join me in this bed that I'm in
所以今晚與我同床共枕吧
Push up on me and sweat darling
和我激情纏綿直至妳香汗淋漓 親愛的
So I'm gonna put my time in
我要把我的時間全付諸於此
I won't stop until the angels sing
直到天使歌唱的那一刻都不會停止
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Come south of the border, border
來到南方邊境的國度
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Come south of the border, border
來到南方邊境的國度
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
Jump in that water, be free
縱身躍入水裡 放自身自由
Come south of the border with me
和我一起到南方邊境的國度吧
 
 
 
 
同專輯歌曲:
 
 
 
歌詞翻譯:紫色菠蘿
PS.這首歌對我來說有點難翻 但我還是想嘗試看看
如果有文意不對或翻譯錯誤 歡迎告知 謝謝你們!
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 紫色菠蘿 的頭像
    紫色菠蘿

    紫色菠蘿的部落格

    紫色菠蘿 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()