ZAYN - There You Are

 

1400x1dddd400bb.jpg

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=eFsGA0GXB-8

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bWENMy8UQFI

 
 
 
 
是你張開雙臂把我緊緊抱住
即便我的的世界已分崩離析
你卻從未離我而去
 
 
 
 
 
歌曲: There you are
專輯: Icarus Falls
發行日期: 2018.12.14
 
 
作詞 : Zayn Malik/Joe Garrett/Levi Lennox/Anthony Hannides/Michael Hannides
作曲 : Zayn Malik/Joe Garrett/Levi Lennox/Anthony Hannides/Michael Hannides

 

 
 
 

 

 

 
Only you know me the way you know me
只有你懂得用你知曉的方式來愛我
Only you forgive me when I'm sorry
只有你會無條件原諒我 當我說出抱歉之時
 
Need you when I'm broken
需要你 無論我是遍體鱗傷
When I'm fixed
還是完整無缺時
Need you when I'm well
需要你 無論我過得安然無恙
And when I'm sick
還是生病難受時
Friends that I rely on
我所信賴的朋友們
Don't come through
在我需要時都不曾出現過
They run like the river
他們如河流般一去不返
But not you
但你仍在這裡等我
 
Can't see when I'm falling
跌入黑暗 眼前一片漆黑
Losing myself
我找不回我自己
But then I hear you calling
但接著我聽見你向我呼喊的聲音
 
There you are
你依然在這裡
There you are
你依然在這裡啊
You're there with open arms
是你張開雙臂把我緊緊抱住
There you are
你依然在這裡
There you are
依然在這裡守候著我啊
And I run
於是我奔向你懷中
 
Whispers in the background
身後不曾停止過的竊竊私語
Behind closed doors
就在緊閉的房門外
I got myself in a mess and without you, I'm in more
你不在身邊時我只是變得更加糟糕
Oh, I'm a little drunk now
Oh 現在的我有些微醉
That's why I went to war
內心正處於交戰狀態中
Oh yeah, you are my sober
你是唯一能使我清醒的人
When I'm on the floor
當我崩潰的跌坐在地板上時
 
Can't see when I'm falling
視線被墜落谷底的黑暗吞噬
Losing myself
我找不回我自己
But then I hear you calling
但接著我聽見你向我呼喊的聲音
 
There you are
你依然在這裡
There you are
你依然在這裡啊
You're there with open arms
是你張開雙臂把我緊緊抱住
There you are
你依然在這裡
There you are
依然在這裡守候著我啊
And I run
於是我奔向你懷中
 
Only you know me the way you know me
只有你懂得我 用你知曉的方式來愛我
Only you forgive me when I'm sorry
只有你會無條件原諒我 當我說出抱歉之時
Even when I messed it up
即便我的世界已分崩離析
There you are
你依然不離不棄
 
Need you when I'm hot and when I'm cold
需要你無論我炙熱如火 還是冷若冰霜時
Need you when I'm young when I'm old
需要你無論我青春年少 還是白髮婆娑時
You won't be far
你都不曾遠去
 
There you are
你依然在這裡
There you are
你依然在這裡啊
You're there with open arms
是你張開雙臂把我緊緊抱住
There you are
你依然在這裡
There you are
依然在這裡守候著我啊
And I run
於是我奔向你懷中
 
Only you know me the way you know me
只有你懂得用你知曉的方式來愛我
Only you forgive me when I'm sorry
只有你會無條件原諒我 當我說出抱歉之時
Even when I messed it up
即便我的的世界已分崩離析
There you are
你依然不離不棄
 
Need you when I'm, need you when I'm
不管怎麼樣我都需要你
Need you when I'm, need you when I'm
不管怎麼樣我都需要你
 
When you're caught in the crowds
無論你淹沒在茫茫人海中
When you're up in the clouds
還是高飛飄入雲彩裡
When you're caught in the crowds
無論你淹沒在茫茫人海中
When you're up in the clouds
還是高飛飄入雲彩裡
There you are
你都不曾離我而去
 
 
 
 
歌詞翻譯自紫色波蘿
如有錯誤 歡迎告知 謝謝
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 紫色菠蘿 的頭像
    紫色菠蘿

    紫色菠蘿的部落格

    紫色菠蘿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()