Thimlife & Tomsis - Magic

 

30aaa00x3000bb.jpg

 
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=-zS2ZxXSZCw

 
 
歌曲: Magic
歌手: Thimlife & Tomsis
專輯: Magic
發行日期: 2019.08.29
 
 
 
When all the rivers flow into the ocean
當每一支河流都匯聚流向大海
Every little wind turns into storm
每一絲微風在此刻都轉化為暴風雨
What if everybody's used to their own features
如果每個人都習慣了自己的模樣
What if we got nothing more than this
如果我們到最後依然一無所有呢
 
Please remember what I said about magic
請記住我說過關於魔法存在的話
Remember what I told you about us 
還記得我曾和你訴說屬於我們的事嗎
Please remember what I said about magic
請記住我說過要相信魔法的力量
Remember what I told you about us
要記得我曾和你分享那屬於我們之間的事
About us
屬於我們的事
 
About us
屬於我們的事
 
When all the words are heard
當所有話語都被收藏聆聽
Every little sentence turns to gold
每一微不足道的語句都將如金子般閃耀
What if everybody's just alright
如果每個人其實都過得很好
What if we got nothing more than this 
如果我們失去的比現在還多呢
 
Please remember what I said about magic
請記住我說過關於魔法存在的話
Remember what I told you about us 
還記得我曾和你訴說屬於我們的事嗎
Please remember what I said about magic
請記住我說過要相信魔法的力量
Remember what I told you about us
要記得我曾和你分享那屬於我們之間的事
About us
屬於我們的事
 
About us
屬於我們的事
 
 
 
 
翻譯自紫色菠蘿
若有錯誤 歡迎告知 謝謝
arrow
arrow

    紫色菠蘿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()