Gryffin - Just For A Moment (Ft. Iselin)

 

1529906074-4197013409.jpg

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NgSFun7F8dI

 

歌手: Gryffin (Feat. Lselin)
作詞: ISELIN / Maria Smith / Gryffin / Victor Thell
作曲: ISELIN / Maria Smith / Gryffin / Victor Thell
 
 
 
I'll tell you something you need to know
我要和你說 你需要知道的事
Nothing I can say phone to phone
是無法透過電話 說清楚得話語
I'll tell you something but you have to sit close
我要和你說一些秘密 但是你得靠近我一點
You're the one that I miss the most
你是我最想念的那個人
 
I've heard that you're happy
我聽說你過得很快樂
And maybe it's selfish of me
也許我這樣想有點自私
To want you back this time
因為我好想要你回來我身邊
I know we decided it's better if we both were free
即使我知道 我們都說好放開彼此的手會更好
But it kills me now
但這樣的想法 現在卻讓我窒息
 
We said our last goodbye
我們互相道了最後一次再見
Won't you stay the night
但你不能再待一晚嗎
Even just for a moment?
就算只是一下下也好
Perfect lie, pretend we're fine
不能說個完美的謊言 假裝我們一如往常嗎
Even just for a moment
就算只是一瞬間也好
Though we're over, we're so not over
儘管我們已經結束了 我們之間依然存在著彼此阿
Pull me closer, I need closure
所以抱緊我吧 我需要你來獲得解脫
This is our last goodbye
這是我們最後一次說再見了
Stay the night, even just for a moment
所以留下來吧 即使只是一下子
 
Even just for a moment
只是一瞬間也好
 
When you're not hurting
當你不再為了我痛苦著
It's hurting me (hurting me)
這樣的想法卻讓我如此受傷
I'm blinded by the past
我無法逃離過去
I'm lost at sea (mm)
迷失在茫茫大海中 不知該怎麼前進
 
I've heard that you're happy
我聽說你是幸福的
And maybe it's selfish of me
這樣想或許很自私
To want you back this time
但這次我想要你回到我身旁
I know we decided it's better if we both were free
即使我們都認為 給彼此自由是最好的決定
But it kills me now
但那讓我的心如撕裂般痛苦
 
We said our last goodbye
我們道了最後一次別
Won't you stay the night
你要為我留下嗎
Even just for a moment?
就算是一下子也可以
Perfect lie, pretend we're fine
編制個完美謊言 告訴我其實我們根本沒事
Even just for a moment
拜託即便是一下子也可以
Though we're over, we're so not over
儘管我們已經結束了 我還是打從心底愛你的
Pull me closer, I need closure
擁我入懷裡 我需要擺脫沒有你的日子
This is our last goodbye
這是我們最後一次說再見了
Stay the night, even just for a moment
在這個夜晚留下吧 一下子我也覺得足夠
 
Even just for a moment
一下下就好
 
Even just for a moment
再一下下就好
 
We said our last goodbye
我們道了最後一次別
Won't you stay the night
你要為我留下來嗎
Even just for a moment?
就算只是一下子也不行嗎
Perfect lie, pretend we're fine
說些甜蜜的謊言 假裝我們都好好的
Even just for a moment
就算是一下下 我也覺得足夠
Though we're over, we're so not over
我們的愛情結束了  但我們之間依然有著彼此
Pull me closer, I need closure
擁抱我吧 我需要解脫沉重的靈魂
This is our last goodbye
這是我們最後一次說再見了
Stay the night, even just for a moment
所以在今晚留下吧 只要一下子就好
 
Even just for a moment
真的只要一下子就好
 
Won't you stay the night
求你今晚留下吧
Even just for a moment
一下下就好
 
Even just for a moment
就算是一瞬間 我也覺得感謝
 
We said our last goodbye
我們說了最後一次的道別
Won't you stay the night
你今晚不想留下陪我嗎
Even just for a moment?
一下子就好
Perfect lie, pretend we're fine
說一個完美的謊言 假裝我們還是好好的
Even just for a moment
就算是一瞬間 我也心滿意足了

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 紫色菠蘿 的頭像
    紫色菠蘿

    紫色菠蘿的部落格

    紫色菠蘿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()